Over ons

Het Zeven Linden College is een kleinschalige school met ruim 530 leerlingen en is gevestigd in het mooie Dedemsvaart.

We bieden vrijwel ALLE  onderwijsniveaus van het voortgezet onderwijs aan. Van onze tweejarige onderbouw tot en met het eindexamen: of je nu kiest voor Basis, Kader, Mavo/TL, Havo of VWO/Atheneum. Bij ons kun je uiteindelijk alle  diploma’s behalen en dat is heel bijzonder in deze regio!

Met dit brede aanbod en diverse extra’s kunnen we jou precies het onderwijs aanbieden wat jij nodig hebt; wij noemen dat Persoonlijk Leren.

De school heeft een rijk onderwijsaanbod met een aantal unieke extra’s zoals: vier verschillende Talent Lines, diverse combinaties van examenprogramma’s binnen VMBO Dienstverlening & Producten, bijzondere lesmethodes als AIM, uitdaging bij preU. Bovendien kun jij, mits je hiervoor kiest, eindexamen in Sport of Drama doen.

Het Zeven Linden College is een openbare school. We zijn onderdeel van de stichting Openbaar Onderwijs Zwolle en regio (OOZ). Onze school valt onder het Brinnummer van de Capellen Campus in Zwolle.

Alle leerlingen en medewerkers, ongeacht hun achtergrond en overtuiging, zijn welkom bij ons; diversiteit is vanzelfsprekend. Respect, eigenheid, vertrouwen en trots zijn de waarden van waaruit we handelen.